Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ! Κατάφερε να σηκώσει μισό τόνο - Αυτό που έγινε μετά ήταν... λογικό! [video]

Ο Eddie Hall έγινε ο πρώτος άνθρωπος στον κόσμο που κατάφερε να σηκώσει...μισό τόνο (!) αλλά δεν πρόλαβε να χαρεί πολύ την επιτυχία του καθώς λίγες στιγμές μετά...λιποθύμησε, όταν έσκασαν αιμοφόρα αγγεία στο κεφάλι του.
Ο άνδρας που αποκαλείται «The Beast» κατάφερε το απίθανο το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Leeds Arena αλλά αναγνώρισε πως το παραλίγο ακατόρθωτο παραλίγο να του στερήσει και τη ζωή.
Είχε σηκώσει 465 κιλά, κάτι που είχαν καταφέρει ακόμα δύο διαγωνιζόμενοι, με αποτέλεσμα να θέλει να αυξήσει τα κιλά. Μπροστά στο πλήθος που κοιτούσε αγωνιώντας, ο Hall πήρε βαθιές ανάσες προετοιμαζόμενος για τη μνημειώδη πρόκληση. Αμέσως μετά έκανε ρεκόρ σηκώνοντας μισό τόνο, με τον κόσμο να παραληρεί.
Στη συνέχεια όμως έπεσε στα γόνατα και οι συνεργάτες του έτρεξαν δίπλα του για να δουν τι συμβαίνει. 
Η μύτη του αιμορραγούσε αλλά γρήγορα συνήλθε. «Σχεδόν με σκότωσε αυτό που έκανα», είπε ο 28χρονος, «η πίεση στο σώμα μου ήταν υπερφυσική. 
Λιποθύμησα αμέσως μετά, είχα ρινορραγία. 
Δεν είναι υγιές να κάνει κανείς κάτι τέτοιο. 
Αλλά το έκανα. 
Είμαι σίγουρος πως θα με γράψει η ιστορία για πολλά χρόνια. Είναι ένα φανταστικό συναίσθημα, σαν να είσαι ο πρώτος άνθρωπος στο φεγγάρι, ο πρώτος άνθρωπος που έτρεξε ένα μίλι σε κάτω από τέσσερα λεπτά. 
Και τώρα είμαι ο πρώτος που σήκωσε μισό τόνο. 
Είναι η ιστορία και είμαι πολύ περήφανος που είμαι κομμάτι της».
Ο Hall, που είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά ηλικίας οκτώ και τεσσάρων ετών, ετοιμάζεται τώρα για τον διαγωνισμό World's Strongest Man.

Δεν υπάρχουν σχόλια: