Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

"Το νέο Γιαπωνέζικο θηλυκό ρομπότ ΑΞΙΑΣ $200.000 - ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ"

"Ένα νέο ρομπότ που περπατά μιλά και γελά ! Ένα συμπαθέστατο θηλυκό πρόσωπο που μπορεί να χαμογελά και να λικνίζεται σχεδόν σαν ένα μοντέλο με βάρος 43 κιλά έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία παρουσιάζοντας γυναικία μόδα!!! Το Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής( Advanced Επιστήμη και την Τεχνολογία),παρουσίασε το νέο του ρομπότ που τα κάνει όλα και συμφέρει! Βέβαια όπως δηλώνουν οι εμπνευστές του ακόμα δεν μπορεί να κάνει ότι κάνει ακριβώς...
ότι μια γυναίκα αλλα δεν είναι μακρυά η ώρα που θα γίνει και αυτό διαβεβαιώνουν!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: