Τώρα μπορεί να μας κράξετε. Υπάρχουν στιγμές που είναι πολύ ωραίοι στην σάτιρα τους. Αλλά για πείτε μας αν το συγκεκριμένο κομμάτι είναι χιουμοριστικό ή εξοργιστικό;
Αν εσείς παίρνατε τηλέφωνο και κάποιος σας δούλευε από την άλλη γραμμή και τις 2 ή 3 φορές που πήρατε πως θα αντιδρούσατε; Ας πούμε πως την μια κάνεις χαβαλέ. Αλλά όταν το επαναλαμβάνεις με τον ίδιο άνθρωπο πρέπει να είσαι αναίσθητος. Και μην πείτε για σάτιρα. Με τον απλό κόσμο δεν κάνεις σάτιρα όταν δεν σου έχει δώσει δικαίωμα
Military reverses course and again mandates flu shots for many military and
civilian personnel
-
Well, that didn't take long... Back in April, Secretary Hegseth signed
"Updated Guidance on Influenza Vaccination" making the annual influenza
vaccine volu...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου