

"Ονομάζετε Gwon Osang και είναι από την Νότιο Κορέα. Φωτογραφίζει το θέμα που θέλει να κάνει σε γλυπτό και το δημιουργεί χρησιμοποιώντας τις ίδιες τις φωτογραφίες."
HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου