Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Είχε άγιο ο στρατιώτης

"Αμερικανός πεζοναύτης δέχεται πυρά από Ταλιμπάν,στο Αφγανιστάν...Αν κι όπως βλέπετε ήρθε ''πρόσωπο με πρόσωπο'' με το θάνατο,δεν τραυματίστηκε τελικά!!Είχε Άγιο!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: