
"Αμερικανός πεζοναύτης δέχεται πυρά από Ταλιμπάν,στο Αφγανιστάν...Αν κι όπως βλέπετε ήρθε ''πρόσωπο με πρόσωπο'' με το θάνατο,δεν τραυματίστηκε τελικά!!Είχε Άγιο!!"
HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...

"Αμερικανός πεζοναύτης δέχεται πυρά από Ταλιμπάν,στο Αφγανιστάν...Αν κι όπως βλέπετε ήρθε ''πρόσωπο με πρόσωπο'' με το θάνατο,δεν τραυματίστηκε τελικά!!Είχε Άγιο!!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου