Αυτή την ώρα μας ενημερώνουν μέσα e-mail(αθάνατα κινητά) ότι γίνεται χαμός στα διόδια της Τρίπολης και τους ζητάνε χρήματα σε μια ουρά χιλιομέτρων επειδή υπάρχει καθυστέρηση λόγω ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ που κάνει η κυβέρνηση. Είστε λήσταρχοι και απατεώνες όλοι. Αν ο Γιώργος Σουφλιάς έδωσε εντολή να πάρουν χρήματα από τον κόσμο που ταλαιπωρείται στα διόδια για τα εγκαίνια-φανφάρες τότε μιλάμε για μέγιστη ληστεία του Ελληνικού κράτους. Σουφλιά δώσε εντολή αλλιώς είσαι χειρότερος από τον λήσταρχο Γιαγκούλα. Θα πληρώσουν οι οδηγοί για την καθυστέρηση και την ουρά χιλιομέτρων; Ξέρετε τι λέει η Ε.Ε; Γιατί δεν τους ενημερώνεται ότι ΔΕΝ πρέπει να πληρώσουν.
The Sho must go on! Dodgers game continues despite stadium being shrouded
in smoke... after huge four-day fire sparked 'state of emergency'
-
The LA Dodgers were thrashed 12-1 by the Baltimore Orioles on Sunday, in a
game that will be remembered more for the smog clouding the stadium than
the bas...
Πριν από 5 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου