Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Πήγε το κοπάδι στην συναυλια Νταλάρα στην Νίκαια..Καλά να πάθουμε...

Τσο...πρρρρρρρρρρρ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου