Τι παιχνίδια παίζονται πίσω απο την πλάτη μας βρε παιδιά.
Ποιος να τους έδωσε εντολή να ακολουθήσουν άλλη γραμμή στις δεύτερες εκλογές λέτε;
Στις πρώτες εκλογές πήραν ραπόρτο για σαμαρά.
Στις δευτερες για Τσίπρα.
Τα νεύρα μου. HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου