Ο οικονομολόγος και γ.γ. Του ΕΠΑΜ Δ. Καζάκης αναφέρεται στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα και συγκεκριμένα:
στον ανύπαρκτο έλεγχο των τραπεζών, παρά τις συνεχείς αναχρηματοδοτήσεις,
τη λειτουργία των τραπεζών στην Ελλάδα σαν πλυντήρια μαύρου χρήματος,στην άρση των περιορισμών που αφορούν τους πλειστηριασμούς ακίνητης περιουσίας και δη πρώτης κατοικίας,στην τιτλοποίηση των στεγαστικών δάνειων.
Απόσπασμα από το "Αποκαλυπτικό Δελτίο" του EXTRA 3, στις 20 Νοεμβρίου 2012
Τελική ευθεία για τους ανελκυστήρες: Λήγει σε 2 μέρες η υποχρεωτική
απογραφή – Πρόστιμα έως 5.000 ευρώ
-
Η αντίστροφη μέτρηση για την υποχρεωτική απογραφή όλων των ανελκυστήρων της
χώρας έχει ήδη ξεκινήσει, με την καταληκτική ημερομηνία να παραμένει
αμετάθετ...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου