Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Τρομακτικό time-lapse βίντεο καταιγίδας στην Αμερική

Μετά από 4 χρόνια αποτυχημένων προσπαθειών, ο Mike Olbinski κατάφερε επιτέλους να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.
Στις 3 Ιουνίου μαζί με τον Andy Hoeland κατάφεραν να «τραβήξουν» ένα απόκοσμο time-lapse video μιας ισχυρής καταιγίδας κοντά στο Booker, του Τέξας. Αν και η καταδίωξη ξεκίνησε από τη λάθος πλευρά, οι δύο κυνηγοί καταιγίδων κατάφεραν τελικά να πετύχουν τον στόχο τους.
«Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν τη στιγμή που είδαμε την καταιγίδα. Κάτι σαν αυτό ήταν ο μακροπρόθεσμος στόχος μου. 
Αυτή ήταν η τέταρτη χρονιά μου που κυνηγούσα στα πεδινά και ποτέ δεν είχα έρθει τόσο κοντά σε μια τέτοια καταιγίδα. 
Ήταν κάτι σαν δικαιοσύνη για τους κόπους μου. Η λήψη έγινε με ένα φακό 14 χιλιοστών. Φαίνεται σαν να είμαι μακριά και ασφαλής, αλλά στην πραγματικότητα ήταν μια τρελή κατάσταση και ήμασταν έτοιμοι να μας διασώσουν ανά πάσα στιγμή », είπε ο Mike.
Πώς αισθάνεται όταν επιτέλους κατάφερε αυτό που αναζητούσε; «Πήγα, κάθισα πίσω και δάκρυα γέμισαν τα μάτια μου. Φώναξα με χαρά με όλη τη δύναμη των πνευμόνων μου και έδωσα στον Andy μια μεγάλη αγκαλιά. 
Ήταν μια υπέροχη στιγμή.

http://a-pistefto.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: