Παλαιστίνιοι βγήκαν στους δρόμους, άρχισαν να κερνούν και να πανηγυρίζουν για το θάνατο ενός από τα πιο μισητά τους πρόσωπα.
Αφού δε μπορούσαν να χορέψουν στον τάφο του, έκαψαν φωτογραφίες του.
http://www.oparlapipas.com
HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου