«Ούρησε ο Κοντοπίδης στην εκπομπή σου ή όχι;», ρώτησε η Τζένη Μπαλατσινού τον δημοσιογράφο.
«Δεν θα το σχολιάσω. Δεν θα το σχολιάσω καθόλου.», απάντησε αρχικά ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος.
Στη συνέχεια όμως και υπό την πίεση των παρουσιαστών, ανέφερε:
«Υποδέχτηκα έναν άνθρωπο στην εκπομπή με όλη την καλή διάθεση με την οποία υποδέχομαι τον κάθε καλεσμένο. Αν ο καλεσμένος μου είναι κόπανος θα επιχειρήσω, με μεγαλύτερη ή μικρότερη επιτυχία, να του το βγάλω στο γυαλί.
Αν ο καλεσμένος μου είναι ένας παρεξηγημένος άνθρωπος, καλών προθέσεων, θα προσπαθήσω και αυτό να το βγάλω στο γυαλί.
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήρθε και απεδείχθει μέγιστος κάφρος»!
Οι τοκογλύφοι και οι φίλοι τους
-
Είπε προχθές αυτός ο φουκαράς (περί αυτού πρόκειται), που πληρώνεται σαν
μορφωμένος Κεντρικός Τραπεζίτης, πως...
The post Οι τοκογλύφοι και οι φίλοι τους...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου