Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Το ΒΙΝΤΕΟ της χρονιάς! Έβαλε τα κλάμματα μέσα στη Βουλή ο Μπούκουρας - Απίστευτες σκηνές - «Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα.. Με Lexotanil» (βίντεο)

“Δεν τα λέω για να με λυπηθείτε τα λέω γιατί έτσι νοιώθω. 
Ο πατέρας μου έπαθε καρκίνο και αναγκάστηκα να αναλάβω τη δουλειά.
Έρχονται τα παιδιά μου στη φυλακή και τα βλέπω μια ώρα την εβδομάδα. Γιατί πατέρα είσαι στη φυλακή με ρωτάνε και δεν ξέρω τι να τους πω. 
Ο Ανδρέας ο Παπανδρέου με έκανε εθνικιστή!” τόνισε μεταξύ άλλων απίστευτων ο προφυλακισμένος βουλευτής!!!
Και πρόσθεσε:
“Δεν είμαι φασίστας και ναζιστής. Παλεύω και αγωνίζομαι γι αυτο τον τόπο. Έτυχε να γίνω βουλευτής της Χρυσής Αυγής. Ποιο είναι το έγκλημα; Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα με lexotanil και ladose . 
Η γυναίκα μου δεν το ξέρει. Τώρα θα το μάθει” τόνισε με... κλάματα ο προφυλακισμένος Στάθης Μπούκουρας!
Eπίσης “Κάποιοι γελάνε και με χλευάζουν”, είπε, αναφέροντας ότι είναι περήφανος που εκπροσωπεί τον λαό στο κοινοβούλιο. “Είμαι ένα λαϊκό παιδί που εργάζομαι από 15 χρονών, κοιμήθηκα φούρναρης και ξύπνησα βουλευτής και είμαι περήφανος γι΄ αυτό”.
http://greece-report.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: