Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Από το πανεπιστήμιο στο μέτωπο του πολέμου: Η 20χρονη που πολεμά τους τζιχαντιστές

Να εγκαταλείψει τις σπουδές της και να ταξιδέψει στην πολιορκημένη πόλη Κομπάνι για να πολεμήσει τους τζιχαντιστές αποφάσισε η 20χρονη Δανή κουρδικής καταγωγής Joanna Palani.
Στο προφίλ της στο Facebook έγραψε ότι είχε έναν μικρό τραυματισμό στο πόδι από επίθεση ενάντια στους τζιχαντιστές, ενώ νωρίτερα είχε ανεβάσει φωτογραφία της με στρατιωτική στολή στέλνοντας το μήνυμα "τα λέμε αύριο στο μέτωπο" στους μαχητές του ISIS.
Λεπτομέρειες αναφορικά με το ταξίδι της στη Συρία προκειμένου να πολεμήσει τους τζιχαντιστές είχαν δοθεί από την εφημερίδα BT.
Σε συνέντευξή της τον περασμένο μήνα στο Politiken είχε πει ότι εγκατέλειψε τις σπουδές της προκειμένου να βρεθεί στο μέτωπο.



"Οι Κούρδοι αγωνίζονται για τη δημοκρατία και τις δυτικές αξίες. Αν με πιάσουν αιχμάλωτη ή με σκοτώσουν θα είμαι περήφανη για τον λόγο που έχασα τη ζωή μου.

Αν φοβόμουν τις συνέπειες, δεν θα το σκεφτόμουν να πάω στο Κομπάνι", υποστήριξε.

Το ίδιο πράγμα είχε δηλώσει πως θα έκανε σε περίπτωση που η Δανία δεχόταν επίθεση από εξτρεμιστές ισλαμιστές.

"Αγαπώ τη Δανία. Μεγάλωσα εδώ και μου αρέσει η ελευθερία της κοινωνίας μας. Αν θα δεχόταν ποτέ επίθεση, θα πήγαινα και πάλι στην πρώτη γραμμή του μετώπου με τη σημαία της Δανίας γύρω από τους ώμους μου.

Έχω όμως κουρδική οικογένεια και τώρα δέχονται επίθεση οι Κούρδοι".

Πηγή: Dailymail

Δεν υπάρχουν σχόλια: