Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Γερμανός αστυνομικός σε Βαρουφάκη: «Θέλω να σας ευχαριστήσω για αυτό που κάνετε, η Ευρώπη πρέπει να αλλάξει και για εμάς»

«Τώρα δεν έχω αστυνομικούς να με φυλάνε κι αν χρειαστεί να έχω θα παραιτηθώ», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης, μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στον ANT1.
Στη συνομιλία του μάλιστα με τον δημοσιογράφο Γιώργο Παπαδάκη, αποκάλυψε και ένα περιστατικό που σημειώθηκε στη διάρκεια της επίσκεψής του στη Γερμανία.
«Ήμουν Φρανκφούρτη και πήγαινα για Βερολίνο. Και ξέρεις… εκεί δεν με αφήνουν να κυκλοφορώ, όπως κυκλοφορώ εδώ ελεύθερος, εκεί είχα πέντε μυστικούς αστυνομικούς. Στην Φρανκφούρτη δεν έχεις δικαίωμα… υπουργός ξε-υπουργός, ό,τι και να τους πεις έρχονται πέντε και σε πηγαίνουν. Και αυτοί είναι μυστική αστυνομία. Καταλαβαίνεις… η CIA της Γερμανίας. Ξεροί, αποτελεσματικοί, ευγενέστατοι και με πηγαίναν παντού», ανέφερε.
«Κάποια στιγμή λίγο πριν μπω στο αεροπλάνο ζήτησα να πάω στην τουαλέτα. Και έπρεπε να έρθει ένας μαζί μου. Έρχεται μαζί μου λοιπόν και με περίμενε. Βγαίνοντας, πηγαίναμε για να πάρω το αεροπλάνο να πάω στο Βερολίνο, μου λέει: “θέλω να σας ευχαριστήσω για αυτό που κάνετε, γιατί η Ευρώπη πρέπει να αλλάξει και για εμάς τους Γερμανούς”. Ο μυστικός αστυνομικός…», σημείωσε ο κ. Βαρουφάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: