Σάββατο 23 Απριλίου 2016

ΤΣΟΥΝΑΜΙ! ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΗΘΕΙΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ ΑΙΤΗΣΗ ΑΣΥΛΟΥ, ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!! ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ, ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!


Μετά τη γυναίκα - μάνα Μαρία Παστρουμά που υπέβαλε αίτημα ασύλου ζητώντας ίσα δικαιώματα με τους μετανάστες-λαθρομετανάστες και πρόσφυγες που βρίσκονται εντός της Ελλάδος, ένας ακόμη Έλληνας, ο παρασημοφορηθείς αξιωματικός του πολεμικού Ναυτικού, (απόστρατος πλέον) Στέλιος Δανδουλάκης, υπέβαλλε αίτημα ασύλο στον Υπουργό Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή. 

Όπως πληροφορούμαστε δεκάδες Έλληνες συμπολίτες μας εξαθλιωμένοι και σε πολύ δυσμενέστερη θέση σε σχέση με τους μετανάστες-πρόσφυγες καταθέτουν στο υπουργείο Εσωτερικών αιτήσεις ασύλου, με γνώμονα τα ανθρώπινα δικαιώματα. Δείτε τι αναφέρει στην αίτησή του ο αξιωματικός: 

ΠΡΟΣ:Υπουργό Εσωτερικών κ.Παναγιώτη Κουρουμπλή 

ΑΙΤΗΣΗ ΑΣΥΛΟΥ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Τoυ Στυλιανού Δανδουλάκη Αντιπλοιάρχου π.ν.(ε.α,) κατοίκου Χανίων οδός Νεροκούρου 21 Τ.Κ.73100 

Είμαι Έλλην ιθαγενής και Αντιπλοιάρχος Π.Ν.(ε.α.) ο οποίος συνταξιοδοτήθηκα κανονικά το 2003 με τον συνταξιοδοτικό βαθμό του....πλοιάρχου με 40 χρόνια υπηρεσίας (ο φάκελος με όλα τα υπηρεσιακά στοιχεία μου φυλάσσονται σε ειδικό χώρο στο Π.Ν. που πρόσβαση έχει μόνο ο Α. ΓΕΝ και εξουσιοδοτημένο από αυτόν προσωπικό)και είμαι πάντα σε αναμονή και στη διάθεση του Π.Ν. για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην πατρίδα όποτε χρειαστεί και να χύσω το αίμα μου για την αγαπημένη μου πατρίδα. Είμαι καταγεγραμμένος στα εφεδρικά στελέχη του Π.Ν. ,ως εκ τούτου είμαι ο μόνος που πληροί τις προϋποθέσεις για να υποβάλλω αίτηση ασύλου, στην ίδια μου τη χώρα. 






Έχουν καταστρατηγηθεί τα ανθρώπινα δικαιώματα μου, έχουν καταπατηθεί η ανθρώπινη αξία και αξιοπρέπεια μου. 

Δεν έχω δουλειά, δεν έχω ιατροφαρμακευτική κάλυψη. Είμαι κυριολεκτικά στα χέρια του Θεού. Μιλώ την ελληνική γλώσσα από τα γεννοφάσκια μου, συμμετάσχω ενεργά και ουσιαστικά στην πολιτική ζωή της χώρας. Έχω υποχρεώσεις κ. Υπουργέ ως Έλλην, δεν έχω όμως δικαιώματα. Από το 2009 και εντεύθεν έχω σταματήσει να υπάρχω, γιατί αρνήθηκα τον ΑΜΚΑ(το 2009 μου διέκοψαν την περίθαλψη και τον Μάιο 2013 μου διέκοψαν την σύνταξη) . Δεν υφίσταμαι ως πρόσωπο(διότι κρατικοί υπάλληλοι και πολιτικοί από το 2009 με απάνθρωπο και ανθελληνικό τρόπο μου λένε ότι δεν έχω γεννηθεί ,δεν έχω υπηρετήσει ,δεν έχω πληρώσει τις εισφορές/οικονομικές μου υποχρεώσεις και γενικότερα δεν υπάρχω ως Έλλην μόνο και μόνο διότι δεν έχω ΑΜΚΑ), δεν μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού ως οφείλατε. Καταπατείτε εσείς όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις τους νόμους και το ελληνικό σύνταγμα. Την χάρτα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων την ενστερνίζεστε για τους πρόσφυγες – λαθρομετανάστες. 

Ξεχνάτε όμως ότι στην Ελλάδα οι Έλληνες έχουν προτεραιότητα. Έχω δικαίωμα στην ασφάλεια, έχω δικαίωμα στην εργασία, στην συνταξιοδότηση, έχω το δικαίωμα του θρησκεύειν, έχω το δικαίωμα στη ζωή. Κύριο μέλημα σας πρέπει να είναι η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων μου, της ισονομίας, της δημοκρατίας, της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. 

Έφθασα στο σημείο να ζητάω άσυλο στην ίδια μου τη χώρα. Παρακαλώ σεβαστείτε την θρησκευτική και συνταγματική μου συνείδηση. Επαναφέρατε τις διαχρονικές αξίες του τόπου μας. Σεβαστείτε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου. Έχουμε υπογράψει ως κράτος μέλος της Ε.Ε. Αναντίρρητες και εφαρμοσμένες δεν είναι μόνο οι υπογραφές των μνημονίων, ούτε η συνθήκη του Δουβλίνου. κ. Υπουργέ είμαι αποφασισμένος όσο θέλει ο Θεός ο Άγιος να ζήσω, να ζήσω. Δεν αυτοκτονώ, δεν μεταναστεύω, δεν υποχωρώ. Θα παλεύω για τα δίκαια μου μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματος μου. Ελπίζω και εύχομαι τα χέρια σας να μην στάξουν αίμα Ορθόδοξο και Ελληνικό ,όπως στάζουν των προηγούμενων κυβερνήσεων.(έχουν πεθάνει από την εξαθλίωση μέχρι το 2014 πάνω από 15000 και επί της κυβερνήσεως σας περίπου 1000 αθώοι Έλληνες ιθαγενείς). 

Ο Αιτών 

Στυλιανός Δανδουλάκης Αντιπλοίαρχος Π.Ν.(ε.α.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: