HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018
Ένα μοναδικό γκράφιτι από τον Έλληνα καλλιτέχνη Insane51 στο Μπρίστολ
Πρόκειται για ένα 3d αριστούργημα, που ο καλλιτέχνης το αφιέρωσε στα θύματα της μεγάλης πυρκαγιάς του Ιουλίου στο Μάτι. Η τεχνική που ακολούθησε λέγεται double exposure 3d και παρουσιάστηκε στο upfestival στο οποίο είχε προσκληθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου