Με αφορμή το θέμα που διάβασα στο troktiko το πρωί για την ηλικία της Βίσση, βρήκα στο αρχείο μου μια ταυτότητα που είχα ανακαλύψει στο Ίντερνετ κάποια χρόνια πριν. Και επειδή δε διαγράφω τίποτα, μετά από πολύ ψάξιμο τη δημοσιεύω για το troktiko ;) Λέγεται ότι είναι κάρτα από κάποια εγγραφή και ΟΧΙ η αστυνομική ταυτότητα. Πάντως δείτε την..... *Ημερομηνία γέννησης λέει 1957 πάντως.....
Microsoft worker emails thousands of colleagues about company's support for
genocidal 'Israel'
-
On his final day at the company, a Microsoft worker in Italy has sent out
an email to thousands of colleagues informing them of how the corporation
operate...
Πριν από 3 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου