Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Εικονες απο την Ανταρκτικη.

Εικονα απο μετεορολογικο σταθμό στην Ανταρκτική σε ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία.Για παράδειγμα, αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία είναι πάνω από τον παγο και το και κατω απο φρεσκο χιονι.Εκαναν 5 μέτρα βαθιά τρύπα στο χιονι για να μπορεσουν να βρουν φρέσκο νερό από κάπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: