Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Η έκλειψης της σελήνης με ενα βιντεο μοναδικο.

Είναι ένα βίντεο απο τον Φεβρουάριο του 2008 κατά τη διάρκεια της έκλειψης της σελήνης.Το βίντεο, γυρίστηκε σε χρονικό διαστημα, που το παιχνίδι των σκιών είναι διττο: το φεγγάρι εμφανίζεται στη σκιά του ηφαιστείου, ενώ η σκιά της Γης αντανακλάται πάνω του. Τετοιες εικόνες εχουμε μόνο μία φορά κάθε χίλια χρόνια. Συνιστω να το δείτε στην πλήρη οθόνη. Ευχαριστώ :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: