Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Πτηση με φτερα και jet κινητήρες.

Ο Yves Rossy, γνωστός ως FusionMan κατόρθωσε τελικά να υλοποιήσει την ιδέα,να πεταμε με φτερά που κινούνται και με jet κινητήρες.Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία πριν λιγους μηνες παραλληλα με μία έκθεση για τον Τύπο.Πηδηξε από ύψος περίπου 2'3 χιλιόμετρα από ένα αεροπλάνο και πέταξε για 6 λεπτά μεταξύ της πολης Bex και της λίμνης της Γενεύης. Τα φτερά, που κατασκευάζονται από ίνες άνθρακα, έχουν εκπέτασμα πτέρυγας 3 μέτρα και έχουν τέσσερους μικρους αεριωθητες που κινούνται με κηροζίνη.




Δεν υπάρχουν σχόλια: