Μια συζήτηση για τον ελληνικό πολιτισμό, το σύμπαν, τους εξωγήινους και το 2012. Ο στρατηγός και συγγραφέας κ. Γεράσιμος Καλογεράκης μιλάει εφ' όλης της ύλης. Ελπίζω να την απολαύσετε......
Δείτε και τα υπόλοιπα βίντεο..
HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου