Δεν χρειάζεται να ειπωθεί τίποτα άλλο..
Τα είπε όλα ο κ. Καραμπελιας.. εθνομηδενισμος και μίσος για κάθε τι Ελληνικό.
Ο σκοπός τους είναι να «ομογενοποιήσουν» όλη την ανθρωπότητα και δίκαια θα διερωτηθεί κάποιος γιατί μπαίνουν σε αυτό το τεράστιο κόπο.
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι
επηρεάζει την κυβέρνηση
-
«Εγώ δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο Μάκης Βορίδης για την
υπόθεση του…
The post Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου