ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ...
ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΒΕΛΓΙΔΑ...ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ...ΕΛΛΗΝΕΣ....ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ,ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ...
Το διαβάσαμε από το: Βέλγιο Λατρεύουν τα αρχαία ελληνικά – Έκαναν «Hμέρα Ελλήνων» στα σχολεία.
Η ομάδα KongTuke χρησιμοποιεί το νέο Mistic backdoor
-
Ένα νέο και ιδιαίτερα εξελιγμένο backdoor με την ονομασία Mistic έχει
προκαλέσει έντονη ανησυχία στην κοινότητα της κυβερνοασφάλειας.
© SecNews.gr - Η ομ...
Πριν από 23 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου