Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Εικόνες από το διάστημα με μια απλή μηχανή


Φοιτητές από την Ισπανία με μια απλή φωτογραφική μηχανή κόστους λιγότερο από 100 ευρώ και ένα μπαλόνι κατάφεραν να φωτογραφίσουν τη γη από ύψος 32 χιλιομέτρων! Έστειλαν το μπαλόνι ψηλά μαζί με το μπαλόνι και η μηχανή έπαιρνε φωτογραφίες. Το μπαλόνι ανέβαινε ανέβαινε και κάποια στιγμή ο εξοπλισμός της μηχανής επέστρεψε στη γη. Έψαξαν, τον βρήκαν και είδαν τις καταπληκτικές τους φωτογραφίες

Δεν υπάρχουν σχόλια: