Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Πήραν την λεοπάρδαλη στο κυνήγι


Στο κυνήγι πήραν την λεοπάρδαλη οι κάτοικοι του Guwahati της Ινδίας μόλις είδαν το θρασύτατο ζώο να μπαίνει στην πόλη τους και να τραυματίζει 3 άτομα. Η λεοπάρδαλη έψαχνε να βρει φαγητό και ...
κατέληξε μέσα στο Guwahati. Μόλις οι κάτοικοι το αντιλήφτηκαν την πήραν αμέσως στο κυνήγι με πέτρες. Τελικά κατάφεραν να τη ναρκώσουν και την έστειλαν σε ζωολογικό κήπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: