Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Έκαναν φάρσα σε παιδάκια με ζόμπι

Μα τι πήγαν και εκαναν σε αυτά τα παιδιά, δεν τα λυπήθηκαν καθόλου. Εβαλαν ένα «ζόμπι» να τα κυνηγάει και τα παιδιά έπρεπε να βρουν τρόπο να το εξοντώσουν. Κανείς δε σκέφτηκε την τρομάρα αυτών των παιδιών; Στο τέλος κλαίνε κιόλας. Είναι αστείο τώρα αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια: