Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Έλεγχος του νου μέσο τηλεόρασης εφημερίδων και πολιτικών.

Tι να σχολιάσεις ρε παιδιά σε αυτό το video; Μπορεί όλοι να διαφωνήσουμε. Αλλά μετά το 8 λεπτό θα μείνουμε όλοι άφωνοι. Τι περνάει στο υποσυνείδητο των παιδιών;
Δεν το ξέρουμε γιατί πολύ απλά δεν το βλέπουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: