


Το 1962, μια φωτιά σε ένα φαινομενικά ακίνδυνο χωρο μιας χωματερής στην Πενσυλβανία, παρατάθηκε η καυση της, ωσπου πηρε φωτια μία φλέβα άνθρακα κάτω από την πόλη. Οι φλόγες είχαν σβήσει στην περιοχή από τους πυροσβέστες, αλλά ο άνθρακας εξακολουθουσε να καίει κατω απο τα σπίτια και εξελιχθηκε σε ένα ανεξέλεγκτο τέρας που αναγκασαν τις αρχες να εκκενώσουν την πόλη.Σήμερα, είναι μια πολη φάντασμα και το υπόγειο ορυχείο θα συνεχίζει να καίει και εκτιμάται ότι περιέχει άνθρακα για αλλα 250 χρόνια.Η εμφάνιση της περιοχης είναι σαν απο ταινία τρόμου.Στην πραγματικότητα, ο τόπος ήταν η έμπνευση για την ταινία Θριλερ "Silent Hill". Το τέρας ειναι παντου έχει αυξηθεί και μονο κατι μικρές στήλες καπνού προδίδουν τις θέσεις που προσπαθεί να αναπνεύσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου