Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Η ανατολη της γης απο το φεγγαρι.

Οπως ο ηλιος ανατελει και δυη ετσι και η γη απο καπου αλλου.Αν για παραδειγμα ειμασταν στο φεγγαρι θα μπορουσαμε να δουμε τη γη.Ο KAGUYA, ενας ιαπωνικος ερευνητικος δορυφορος, οταν βρεθηκε στο φεγγαρι το εκανε για μας.Δειτε την ανατολη της γης απο το φεγγαρι σε βιντεο HD.

Δεν υπάρχουν σχόλια: