Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Το piercing την εποχη των Μάγια.

Αυτο το νεο ερχεται απο τη Γουατεμαλα.Στον πολιτισμο των Μάγια ηταν συχνες διάφορες μετατροπές των δοντιων. " Αιχμηρά δόντια ήταν σαν μονάδες, ή σαν το γράμμα "Τ" για να "καθαρίζει την αναπνοή ή να δηλώνουν το κομψό μεσα απο την ομιλία τους."Ομως αυτο το κρανιο που βρεθηκε ειχε τρύπες στα δόντια που είχαν δημιουργηθεί από καποιο εργαλειο της εποχης, και με τη χρήση σκόνης χαλαζία εδειναν αυτο το αποτελεσμα που δεν εχει καμμια διαφορα με το σημερινο piercing.

Δεν υπάρχουν σχόλια: