Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Αναβαση-καταβαση Ριτσωνας στη Χαλκιδα με Drift.

Δειτε την Team Orange - Drift με Ιαπωνες οδηγους,που για μια και μονο φορα ηρθαν και εκαναν αναβαση-καταβαση Ριτσωνας στη Χαλκιδα.Αλλα οχι οδηγοντας μονο σπιναροντας.Απολαυστε τους με την ενταση των ηχειων ψηλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: