Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμος, εξέφρασε τις αμφιβολίες του σχετικά με την ύπαρξη άλλων… πλανητών εκτός της Γης.
Στη δήλωση μάλιστα αυτή προχώρησε, επικαλούμενος συνομιλία του με διαπρεπή επιστήμονα, τον οποίο δεν κατονόμασε.
«Μην ακούτε τι σας λένε, ότι έχουν πάει στο φεγγάρι ή ότι υπάρχουν άλλοι πλανήτες.
Ο συνομιλητής μου μού είπε ότι τα συμπεράσματα των νέων επιστημόνων δεν έχουν κατατεθεί ακόμα».
Όλες οι δηλώσεις του Μητροπολίτη ήταν μπροστά στην κάμερα.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
-
[image: ΑΕΑ_HEAD.jpg]
Αθήνα, 26 Ιουνίου 2026
*ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ*
*Προσοχή!* Κυκλοφορεί παραπλανητική ιστοσελίδα που εμφανίζεται ψευδώς ως
ιστοσελίδα της Ελλ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου